Måndag och ny vecka!

Idag är jag inte så farligt trött för en måndag och det tackar jag helt och hållet vintertiden för. Skönt att ha lite mer energi när man vaknar. Idag har jag fått en hel del gjort jobbmässigt, har börjat planera för en aktivitet vi ska genomföra vecka 47. Sen ska jag också försöka få min nya medarbetare på banan i projektet.

Jag har hunnit vara inne på MQ och byta Alex nya tröja som inte passade riktigt, har också hämtat ut medicin (sköldkörteljoxet) samt hjälpt en kollega att avstyra ett galet köp av en fluffig glansig dunjacka.

Imorgon ska Filipis dagis på utflykt til Skånes Djurpark, det ska bli kul för dem och jag tror att de kommer att ha jättekul.

Den här veckan är det ingen läxläsning på schemat pga novemberlovet så det blir en ganska lugn vecka. Jag ska och rida på söndag med Linda och det ska bli skoj, måste försöka hitta ridbyxor innan dess men hittills har jag bara sett priser från 700 och uppåt och jag har inte lust att betala så mycket för byxor man inte använder mer än någon gång i månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0