Helgen i kortversion

Det blev en riktigt bra helg när man summerar den. Supertrevlig AW i fredags fast den blev lite senare än beräknat. Lördagen blev också bra, shoppade det jag planerat (ny ram till Filips tavla samt dessutom två reclinerfåtöljer till vårt kontor). Kontoret ska framöver få funktionen "filmvisningsrum" då vi har vår projektor som bara står och dräller. Vi ska därför sätta upp projektorduken i taket och skaffa projektorfäste så att även projektorn kan vara i taket. Eftermiddagen på lördagen blev lugn, packade upp fåtöljerna och gjorde iordning i kontoret. Sen hade vi en lugn och skön kväll och skrattade gott åt humorprogrammet "Lilla landet lagom". Söndagen började med att jag och Linda var och tog ridlektion och sen var det raka vägen hem och dusha inför "Me & I" visningen jag skulle ha på eftermiddagen. Fick sent återbud av en kollega men totalt blev vi ändå 8 personer. Alla hittade något att köpa och jag köpte fyra tröjor till Filip och en till mig själv. Det enda jag och en annan mamma ojade oss över var att vi inte har flickor, de hade en helt underbar klänning/tunika med flugsvampar på som var så ofantligt söt. På kvällen var det slöande framför tvn och planerande av vad vi har kvar att göra i lägenheten. Vi gick igenom rum för rum och skrev ner vad vi vill göra och vad som behövs köpas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0