FREEDAG!

Och den här veckan är det verkligen skönt att det är fredag. Ikväll står middag med kompisar på programmet och jag har annonserat att vi också kommer att damma av vår Playstation 2 och Singstar mikrofonerna.....

Idag har jag bara ett möte på förmiddagen och sen ska jag eventuellt jobba hemifrån på eftermiddagen. Beror lite på utfallet av mötet. Jag håller precis på att starta upp mitt andra delprojekt som jag ska ansvara för vilket har gjort att det blivit en liten arbetstopp, skriva projektplan och räkna på resurser och så vidare. Men det var inför mötet idag så nästa vecka lugnar det sig förhoppningsvis lite.

Imorgon lördag ska vi på middag hos några andra kompisar, var ett tag sen man såg deras bebbe nu så det ska bli skoj att se hur han växt till sig. Söndag är det först ridning på förmiddagen och sen kalas för Alex morfar på eftermiddagen. Så jag misstänker att helgen går väldans fort när man har så mycket planerat, men vi har ju haft några lugna helger tidigare så det är kul att det händer lite.

Nu har vi också planerat in vår inflyttningsfest som kommer att gå av stapeln 29 november. Ska bli riktigt skoj och totalt har jag bjudit in 33 personer. Får se hur många som kan. Räknar med ett visst bortfall pga att julen närmar sig och folk brukar ha mycket då, men det känns som att det är dags att ha något så vi tar den risken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0