ÄNTLIGEN...

... har det blivit fredag igen. Ikväll hoppas jag på middag med några vänner, sonen tycks ha bättrat på sig och hade inte ont i örat längre. Imorgon har Alex bokat en fiskedag med sin bror, det blir nog en tidig morgon som det verkar, men det gör mig ingenting, så länge jag får sova ;-). Jag och Filip ska ha det mysigt imorgon, blir inget sim då han har varit sjuk så vi får se vad som händer. Har fått förfrågan om att gå i stan, men vi får se.

På söndag ska vi ha inflyttningsmiddag för hela familjen, vi har fått några påpekanden om att vi ännu inte haft någon sådan så vi vek oss för trycket och bjöd in dem. Nu har vi ju fått klart toan och kommit lite mer iordning så det är kul att visa upp vad vi gjort hittills. Men vi har storslagna planer, vi har lite spännande projekt på gång och vi får se hur det slutar. Har massa uppslag om vad vi vill göra så nu ska vi bara få tummen ur.

Saker jag hoppas fixa i helgen:
* kolla ut färg på Flugger, vi har fått rekvisition från hyresvärden till hallen nu.
* hänga upp spegel i hallen
* kika en sväng på IKEA för lite prylar vi behöver


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0