Vilken sjuk värld egentligen.....

Det bara slog mig när jag tänkte på vår brevbärare att vi lever i en lite sjukt vriden värld. Han tar med sig paket som han vet är för stora för vårt brevinkast och chansar på att vi ska vara hemma, är vi det inte får han dra med dem tillbaka igen, en gång la han det under dörrmattan, såg väldigt komiskt ut med en stor konstig bulle med en matta på. Iaf en annan gång så tog han ett paket med sig och ringde på dörren vid 17-tiden, han bodde på vägen förbi oss och tänkte att han skulle lämna det då istället då vi inte varit hemma under dagen när han försökte. Enligt svägerskan är det creepy att han är så schysst, jag vet inte vad jag tycker riktigt. Men nog är det lite sjukt att man kan tycka att det är obehagligt med trevliga människor......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0