Igår tuff, idag feg!

Jag skulle vara tidigt på jobbet idag. Räknade lite smart på det och konstaterade att om man kommer innan sju så kommer säkert ingen vara där och jag kan inte larma av (läs: vågar inte larma av) så jag siktade på några minuter efter sju. När jag kom till jobbet så satt en till fegis i trappan och väntade. Vi hade ingen av oss en aning om hur man larmar av för det är vi för fega för att ta reda på (man måste ju testa skarpt förr eller senare då....hjälp). Så vi väntade ytterligare några minuter innan det kom en modig själ som vågade knappa in hela sin kod och trycka OK. Dagens fegis är korad, jag måste verkligen börja ha med mig instruktionen för hur man larmar av, så här pjallig får man inte vara. Skäms!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0