Idag är jag tuff.....

...  så jag vågade mig på att försöka smuggla ombord en Latte Macciato på bussen. Jag var osäker på om man får ha sånt med sig så jag försökte lite diskret hålla muggen lågt och bara slinka ner kortet i läsaren och sen smyga förbi chauffören. Då kommer ödet in i bilden och för första gången nånsin får jag ERROR på kortet, provar i nästa apparat och får ERROR igen. Sen får jag börja krångla upp laddningskvitto osv och vid det laget har chaffisen sett min smugglade latte. SATAN. Men han sa bara nåt halvtyst om kaffe som jag inte riktigt hörde sen fick jag slinka ombord. Sen tillbringade jag resten av den tre hållplatser långa resan med att stå ut med att den överkryssade "dricka och glass" skylten stirrande på mig riktigt elakt.....


image81image80image83

Kommentarer
Postat av: Bella

Svar: Jag tyckte filmen var superbra, blir lite små arg när "pappan" som skulle adoptera typ börja stöta på henne. Men det är ju bara en film ;) Ja att han var 28 kom som en chock för mig :O

2008-03-27 @ 14:46:40
URL: http://garwl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0