Fredag - snart HELG!

Idag är en liten transportsträcka till helgen, men jag mår inte illa så det är en riktig solskensdag för mig iaf. Igår spelade jag badminton med svågern och det var riktigt jobbigt. Ikväll ska vi ha några kompisar hemma på middag och Buzz. Sen kommer helgen gå med racerfart, då vi ska fixa färdigt det sista i stugan, nu har vi bokat att mäklaren ska komma och ta bilder kl 11 på söndag. Så nu har vi verkligen en deadline. Imorgon ska älsklingen åka ut med sin bror på förmiddagen och slutföra massa byggrelaterat, sen på eftermiddagen ska vi ha sötnosen hos farmor och farfar och då ska jag också åka ut och "homestyla" lite därute. Sen på söndag ska det bli så skönt, när mäklaren har tagit bilder och fått nyckel så är det ju på nåt sätt slut på allt slit. SKÖNT att få tillbaka våra helger igen, att kunna ha lite socialt liv igen.

Vi har bytt tid för babysimmet också, fast f r o m nästa lördag först, då vi har så mkt arbete i helgen. Vi har fått tid 11.40 på lördagar istället för 18.00 på söndagar. Det är lite av omtanke för sötnosen då det är en rätt sen tid. Sen blir det lite trist socialt sett då man aldrig kan träffa nån på söndagar längre när man har en sån dum tid för simmet. Så det känns som ett bra byte.

Nu är det snart frukostdags, jag tycker att det är en riktig lyx att jobbet bjuder på frukost varje dag, så slipper man stressa med det varje morgon innan man ska iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0