Fredag - AT LAST!

Helgens planer i korthet.....

Fredag: idag ska vi nog bara ta det lugnt, älsklingen ska på Whiskymässa imorgon så han måste vara utvilad för att  kunna hinka sprit (eh förlåt jag menar sippa på årgångswhisky).

Lördag: Jag ska lämna nycklarna och få pengar för stugan. Sen är det babysim med plutten. Min man är på whiskymässa hela dagen i Danmark och hinkar sprit (sorry igen, jag menar sippar på årgångswhisky, måste lära mig att komma ihåg detta). Svågerns sambo kommer till mig och umgås på kvällen eftersom hon också är gräsänka.

Söndag: Skriva överlåtelsen av arrendet till stugan på förmiddagen, umgås med vänner och käka på eftermiddagen OM inte bebben de väntar väljer att titta fram innan dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0