Akta er för USA, dom bits!

Jag har ju ofta beställt på nätet men tydligen lyckats undvika USA rätt så bra innan, då jag totalt ignorerat det faktum att TULLEN vill vara med på ett hörn när man beställer utanför EU. GaAAAH. Igår hämtade jag ut ett paket som kostade mig 1400 svenska kronor för själva varorna. Gissa vad tull och avgifter blev på härligheten? 700 kr, dvs 50% extra som ett brev på posten. Jag ska aldrig göra om detta misstag och jag ska försöka att bära mina nya mammakläder med värdighet trots detta hutlösa slutpris för dem. Så nu hoppar vi alla jämfota och sjunger "aldrig nätshoppa i USA mer.... lalalala"


Kommentarer
Postat av: nattvinge

Jag hoppar jämfota i tanken *hopp hopp*

2008-03-28 @ 08:19:13
URL: http://nattvinge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0