Nya jobbet

Vilken rolig dag på nya jobbet. Förutom att min dator var den enda av 6 stycken som strulade så teknikern fick ominstallera den så flöt det på riktigt bra. Man känner sig verkligen välkommen och jag tackar för alla gratisluncher vi får denna veckan (säljare, chefer och andra som vill hälsa och få ett ansikte till namnet). Sen var det allt praktiskt som ska fixas, beställa AmEx kort, resekonto, aktivera telefonen och få igång datorn, läsa på om allt och få nycklar och passerkort till dörrar och garage, få info om förmåner och plikter osv osv. Jag är TRÖTT i huvudet kan jag säga. Nu har vi fått i uppdrag att gå ut och köpa en ny datorväska och jag undrar då hur mycket man kan lägga utan att skämmas? Allt som finns är nästan svart eller grått och det är så j-a tråkigt, jag vill ha nåt roligare, men då går prislappen upp till ungefär det dubbla. Nu ska jag jäsa i soffan lite innan det är dags att sova. Imorgon ska jag boka resa till Sthlm för introduktionskonferens - det känns lagom avancerat :-D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0