Don´t try this at home kids!

I tisdags kväll blev min son sjuk i kräksjukan, jag trodde nästan jag och maken klarat oss fram till på torsdag kväll då först maken börjar bli rätt spak och illamående och sen drog det igång för honom också. Sen dröjde det bara några timmar innan jag också trillat dit. För att ytterligare förstärka teorin om allts jävlighet så kom dessutom ett ryggskott som ett brev på posten för min del. Fredagen tillbringades därför i ett ytterst smärtsamt tillstånd där rörelse var lika med smärta och där rörelse tyvärr blev nödvändigt alltför ofta pga sjukdomstillstånd nr 1. Så jag hade en minst sagt jobbig helg, sonen frisknade till på fredagen och maken på lördagen men min rygg är ännu inte bra, så jag fick ställa in introduktionskursen med jobbet som skulle varit idag och imorgon. Får se om ajg får nån ny chans att åka längre fram. Hoppas ni haft en trevligare helg därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0