Trött, tröttare tröttast....

Det är jag i ett nötskal, har varit i Älmhult idag så det är förklaringen till det hela. Jag har börjat fundera så smått på julklappar, Filip är easy-peasy men Alex? Ja vi får väl se vad jag kan komma på, har några tankar, men är lite osäker på vad som blir bäst. Den här veckan har vi knappt nåt planerat (än). Men då jag känner mig lite rastlös gissar jag att vi kommer att aktivera oss på nåt sätt, bara sitta hemma och jäsa är ju inte så kul heller.

Vi har massa kul idéer till hur vi ska få lite finare och mer praktiskt här hemma, i köket och sovrummet. Sen ser vi fram emot renoveringen av badrummet som vi ska få utfört efter helgerna nån gång, vi valde att lägga det efter jul och nyår eftersom man inte vill ha massa stök här hemma under helgerna. Parketten ska slipas också, så det blir väl ungefär samtidigt gissar jag.

Nästa vecka har vi julfest med jobbet och Afrodite (från melodifestivalen) ska uppträda tydligen. Det blir lite skoj med liveframträdande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0