Skönt med helg!

Nu har det varit sån där hemsk bloggtorka här senaste veckan. Sorry får jag säga, det har varit väldigt mycket på gång. Förra helgen hade vi inflyttningsfest. Det var en hel del förberedelser kring mat och sånt, men festen blev jättekul och alla verkade ha trevligt. Vi skrålade Singstar fram till tvåtiden på natten. Sen övergick vi till något lugnare Wii spel och höll igång till halv fyra på morgonen.

Dagen efter var man lite "trött" om man säger så. Men det var inte så farligt så vi kom iväg vid ett och hämtade sonen hos farmor och farfar. Den här veckan har varit rätt hektisk på jobbet också, mycket som händer och nu verkar det som att mina två delprojekt ska slås samman till ett enda vilket är jättebra. Då får jag ihop fler resurser sammantaget till min certifiering. I förrgår blev jag jättehängig och kände mig yrslig på jobbet, frossade som attan gjorde jag också. Jag åkte hem lite tidigare och när jag kom hem så visade tempen på runt 38 grader så det var inte så konstigt att jag mådde lite konstigt. Igår hade jag också feber hela dagen och var helt utslagen, låg i sängen hela dagen (eller iofs så bytte jag till tvsoffan några gånger också). Idag är jag på bättringsvägen, men krafterna har inte riktigt återvänt.

Nu har vi äntligen (tror vi) hittat en sängram vi vill ha. Vi ska kika in den lite närmare nån dga och sen får vi se om vi slår till. Jag har så många tankar om inredning i sovrummet så jag bara väntar på att få sätta igång. Byrå och sängstomme är ju bara början, sen kommer det roliga med "the piffing" som Simon och Thomas på Kanal 5 skulle sagt.

Idag blir bara en slö kväll i soffan för att återhämta krafterna, vi skulle egentligen åkt till Lomma och ätit, men då de också hade analkande förkylning och jag hade feber så kände vi att vi fick skjuta på det hela. Inte kul att vara social när man är krasslig. Imorgon är det kalas i Hörby så det är ett mindre projekt att åka dit, men det blir säkert trevligt, jag hoppas på att ha krafterna åter då så att jag kan följa med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0