Längtar till jul!

Just nu är det KÖRIGT på jobbet, jag ska dels köra på som vanligt i mitt projekt, + att det ska planeras inför nästa år. Sen har vi haft lite missförstånd när det gällde en sak vi skulle få gjort innan jul, så det blir eventuellt problem att hinna med det, men vi får se. Jag längtar till jul och att få vara ledig och vila ut läääänge.

Idag är Alex på julfest med jobbet och jag körde honom till Grand i Lund där de ska vara. Det blir säkert riktigt skoj. Själv sitter jag hemma och jäser framför tvn och det trivs jag alldeles utmärkt med. Jag har spanat in en väska som jag blev småkär i. Det var en Burberry och innan har jag inte sett någon jag direkt fallit för hos dem, men den här, den var inte illa. Vi får väl se vad som händer efter julhelgerna. Jag har lämnat in två tips på rekryteringar på jobbet, och går någon av dem igenom så får man ju 25 000 kr och då kan jag lova att det blir väska! :-D



Nu ska jag återgå till jäsandet i soffan, är schlööö idag......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0