Julklapps och grantankar!

Igår var vi på middag i Lomma, supertrevligt och pizzan de gjorde blev riktigt god, inte som den vi själva brukar göra. Blev lite småtrött framåt tolvtiden så då fick vi åka hem. Det blir övernattning där på nyårsafton så slipper någon köra hem. Idag har vi tänkt åka och titta på gran. Får se om vi hittar någon bra. Filip lyckades klara sig från kräksjukan på dagis vilket är enormt skönt. Nu är det bara att hoppas att han inte blir sjuk nästa vecka heller.

Till veckan ska jag och en kompis lämna ungar och makar hemma hos oss och ta en julklappsshopping som avrundas med en fika. Ska bli jättetrevligt, skönt att slippa gå runt med någon som bara vill hem så fort det går :-).  Vi har ett ganska bra upplägg i familjen, vi ska köpa julklapp åt bara en person vilket underlättar enormt då man slipper tänka ut konstiga saker att ge till alla. Jag fick Alex morfar och han hade önskat sig en pyjamas och skrivit storlek och allt. Vi satte en gräns på 250 kr men jag tror att pyjamasen kommer att kosta lite mer än så, men det gör inte så mycket tycker jag, viktigare att hitta en pyjamas som är fin och som han uppskattar. Får se vad man kan hitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0