Falskt alarm?

När sonen kom hem från dagis så verkade han inte så farligt hängig, lite trött möjligen men vid rätt gott mod. Han fick sätta sig i soffan och titta på film och jag tog fram en hink för säkerhets skull. Han satt där och åt bananen jag gav honom, åt sen maten vi hade lagat och lite yoghurt efteråt. Inga problem med aptiten där. Jag frågade typ var femte minut "mår du illa? har du ont i magen?" men fick nej till svar hela tiden. Sen bajsade han också och det var hur normalt som helst. Så jag tror han klarat sig, eller jag hoppas det iaf, vi får se efter inatt hur det gått. Men nu uppstår ju det kära problemet att man vill ju inte skicka honom till dagis imorgon när det är värsta smitthärden där. Så nu får vi hålla honom hemma i vilket fall som helst och försöka lösa det, både jag och Alex har saker vi behöver göra imorgon på jobbet. Men de löser sig säkert på nåt sätt, jag får jobba förmiddag och Alex eftermiddag kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0