Shopping inför kursen

Idag har jag varit och shoppat lite inför min kurs i Paris. Är helt nojig då det är "Business Casual" som klädsel och jag inte kände att jag hade full mundering direkt. Så nu är jag officiellt medlem i vuxenklubben och har skaffat min första kavaj. Den hittades på MQ och har tydliga sömmar längs med kanterna så den ser lite modernare ut, vilket passar mig bra. Jag hittade också en pennkjol med lite grårutigt mönster som var riktigt fin. Sen ett hallonrött linne från HM till gör susen. Nedan finns bilder på MQ fynden iaf!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättesnygga kläder nu är du klädd som en riktig buisness kvinna!!! Kjolen var riktigt snygg, helt i min smak! Kram

2008-08-27 @ 07:05:11
Postat av: Maria

Japp nu är man klädd till tänderna. Kjolens mönster är snyggare live än på bilden, de hade byxor i samma mönster också, men det fick räcka med en kjol. Kram

2008-08-27 @ 14:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0