Bloggen har haft vilopaus!

Men nu ska jag försöka skaka liv i den nån gång i veckan iaf. Mitt första bidrag kommer här i form av en kofta som jag kört lite makeover på. Jag har ju äntligen investerat i en riktigt fin svart Busnel kofta och när jag i somras sprang på denna vita kofta i 100% bomull som var jätteskön så inspirerades jag till lite makeover på den. Koftan kostade 75 kr på en outlet vilket var precis lagom för att våga exprimentera lite. Knapparna var som synes plastiga och tråkiga, men för ynka 20 kr investerade jag i guldiga fina knappar som jag bytte ut mot. Det blev ett riktigt bra resultat och koftan är ett helt annat plagg tycker jag iaf. Bedöm själva nedan.


Kommentarer
Postat av: nattvinge

Helt annorlunda! Kul att göra liten makeover på fynd och det blir så bra :-)

2008-08-11 @ 22:44:59
URL: http://nattvinge.blogg.se/
Postat av: Maria

Visst är det? Skönt att hinna det klart innan jobbet började, annars hade det inte blivit av...

2008-08-15 @ 09:10:49
URL: http://hobbelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0