Robyn rokkar!

Har skaffat Robyns senaste skiva nu och måste säga att den är riktigt bra. Jag är en sån som gillade henne i början, hängde med fram till Electric-skivan, men därefter har hon på nåt sätt försvunnit ut i periferin för min del. Jag gillade faktiskt inte "Dont stop the music" alls, eller nåt från den skivan.  Nu har hon återuppstått för mig. Det började med "Be Mine" som jag verkligen älskar. Sen kom "With every heartbeat" som hon gjorde med Kleerups och även "Whos that girl" som jag faktiskt inte fastnat för riktigt förrän häromdagen när jag lyssnade på texten. Den blev ruskigt bra helt plötsligt. Skönt att höra att hon är tillbaka i gamla spår igen. Jag gillar också skarpt hennes lite oväntade samarbete med Snoop i "Sexual Eruption", låten är inte lika bra med enbart Snoop iaf.

image87

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0