Igår = inte toppform

Tack vare min tågförsening så kom jag hem ungefär halv sex igår (isf vid fyra) i följande skick:
Kissnödig så in i h-vete då jag skippade att kissa innan tåget skulle gå för att jag kunde hålla mig en timmme (då visste jag ju inte att det skulle bli totalt tre timmar)
Hungrig så in i h-vete då jag dels åt en väldigt tidig och dessutom ganska tunn lunch (då hade jag inte räknat med att äta middag vid kl 18).
Allmänt irriterad då mitt blodsocker var i golvet (fanns inget att köpa på tåget)
Allmänt jättetrött då jag varit vaken i 13 timmar

Därför tog jag snabbt beslutet att detta var inget kul underlag för att gå på nätverksträff på jobbet så jag skippade det. Det kommer fler chanser och jag ville bara hem och krama kudden. Kändes så underbart att komma hem och slänga sig i soffan!

Kommentarer
Postat av: nattvinge

Uschia vilken dag! Du gjorde helt rätt i att inta soffan tycker jag :-D !
Kram V

2008-04-10 @ 16:00:26
URL: http://nattvinge.blogg.se
Postat av: Maria

Usch ja, såna dagar är inte kul. Tur att det är fredag imorgon, jag är rätt sliten känner jag. Kram

2008-04-10 @ 21:14:58
URL: http://hobbelito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0