Hormoner som spökar?

Idag hade vi seminarium med en stor kund hela dagen. Vi var på ett fint slott här i Skåne och fick en massa information. Jag åt frukost vid sju på morgonen innan jag åkte iväg och tänkte att det blir väl nån fika på förmiddagen. Jojo, det kunde man ju drömma om. Jag panikåt två äpplen som fanns i fruktskålen i salen vi hade (HEY NÄR BLEV BANANER UTE??) vilket inte alls hjälpte så bra mot hungrig mage. Så jag klamrade mig panikartat vid det magiska 12.00 slaget då lunchen skulle inträffa. Men då hade jag inte räknat med HENNE. Hon den ondskefulla individen som hade oturen att vara sist denna FÖRSENADE förmiddag. Jag hatade henne i exakt 43 minuter. Det var tiden mellan 12.00 och 12.43 när hon använde min L U N C H för att babbla om gud vet vad, jag minns ju såklart inte ett ord av vad hon sa, dels för att jag var upptagen med att hata henne väldigt intensivt och dels för att min hungersmärtande mage gjorde det svårt att tänka klart.

Dagens fråga är således, kan detta ha med graviditetshormoner att göra?

Kommentarer
Postat av: maya

Hoppas du får en fin fredagkväll ;)

2008-04-04 @ 22:27:07
URL: http://metrobloggen.se/mayas
Postat av: Elisabet

:D hahahaha graviditetshormoner skall man inte leka med... man kan mörda folk för mindre då ;) *skrattar massor*

Bästa inlägget jag har läst idag, tack tack för att du delade din dag här på bloggeriet :D

Må bäst

2008-04-04 @ 22:27:44
URL: http://d2spirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0