Fredag, det luktar HELG!

Efter en ganska händelserik vecka är det äntligen helg. Jag känner att jag fått mycket gjort vilket alltid gör att man kan ha lite extra fredagskänsla. Sen har jag också fått beröm och eftersom jag är en junkie för beröm så sitter det extra fint med en liten fredagsklapp på axeln.

I helgen händer det inte enormt mycket, ikväll tänkte vi faktiskt försöka ta oss till Max och käka, det var SÅ länge sen och jag tycker att man måste fira att jag idag gått in i vecka 13 (med lite FET mat). Imorgon är det ju simskola med lillplutten och sen ska vi bort på middag på kvällen och träffa en liten hundvalp. Jag misstänker att sonen kommer att go bananas. Söndag ska jag ha lunchdejt med en tjejkompis och jag ser lite fint framför mig hur vi sitter i solglajjor på en bänk och sippar på en latte med solen gassandes och 15 grader varmt. MEN jag kan ju ha fel så ta inte det som nån slags väderprognos nu.

Det tråkiga är att jag känner att min garderob är så jäkla begränsad då min mage valde att träda in i svullotillstånd redan i vecka 10. Mina relativt nyinköpta supertighta jeans var ju bara att lägga på hyllan (fast de kommer ju att vara väldigt fina och fräscha den dagen jag kommer i dem igen, OM jag kommer i dem igen dvs).

Jag var iaf hos frisören igår och fräschade upp håret, det var verkligen dags...

Hoppas ni alla får en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0