Paketet har anlänt!

Igår kom mitt paket med träningskläder från La Redoute och allt var klockrent, jag ska behålla rubbet. Ikväll får jag chansen att testa det för första gången när jag ska på SatsAerobics. Klart det blir lite extra skoj att träna när man får ha fina kläder på sig.

Är hemma med min lilla sötnos idag, fick hämta honom från dagis igår eftermiddag eftersom han hade 39 graders feber. Är inte särskilt förkyld eller så utan mest bara feber. Men idag har febern gått ner så jag tror han kan gå på dagis imorgon igen, annars är det maken som ska vara hemma.

Kommentarer
Postat av: nattvinge

Blev också uppringd av dagis igår... De tror att trollet kan ha vattkoppor. Hon har 2 prickar. Dock fick hon vaccinationsspruta i torsdags och en av biverkningarna kan vara prickar och det kan uppstå upp till 2 veckor efter sprutan. Hon har ingen feber så hon får vara på dagis, men vi är lite beredda på att måsta vara hemma med henne...

2007-09-19 @ 08:58:24
URL: http://nattvinge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0