Mexikansk kräftskiva

Gårdagen avslutades på ett mycket angenämt sätt: en kräftskiva med mexikanska gäster. De måste ju invigas i svenska traditioner så även om vi var lite smått sena med tanke på traditionen så fick det bli så. Idag har jag än så länge hunnit med mitt lördagsträningspass på SATS, duscha och göra mig iordning. Så fort vår lilla sötnos har vaknat från sin tupplur så ska vi ta en promenad till Möllan och käka lunch och sen ska vi faktiskt till jourläkarcentralen med honom. Han har haft såna hostattacker inatt så vi vill kolla upp det. Ikväll ska vi iväg och käka middag och kika på fotbollen. Imorgon blir en riktigt körig dag tyvärr, gillar inte när det blir så på helgen. Först ska jag på Yoga på morgonen och sen ska vi springa runt i huset och lämna ut kalkyler för vår ombildning-till-bostadsrätt. Sen kl 15 ska jag ha Lingon&Blåbär visning här hemma för lite bekanta. Det ser jag fram emot, lite trevligt sådär och säkert en del bebbar. Dags att lätta mot Möllan! Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0