Me and I

I måndags var jag på klädparty för Me and I. De hade riktigt mycket fina saker och jag handlade för nästan 1000 spänn. Välekiperad liten sötnos får man iaf. Jag anmälde mig som intresserad av att köra ett eget party längre fram så vi får se när det kan bli tid för det. Leveransen blir förhoppningsvis inom några veckor så det ser jag fram emot mycket. En bisak i det hela är att jag insett att jag inte skulle klara av att bo i Ljunghusen iaf (ligger i Höllviken söder om Malmö), det var alldeles för mörkt därute på kvällarna. Annars är det ju väldigt mysigt dagtid med mycket skog osv. Men för en mörkrädd individ som jag själv så får man bo lite mer centralt än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0