Jekkla whiskynördar!!!

Efter ett riktigt svettigt träningspass på SATS så hade jag siktet inställt på Hansacompagniet för att äntligen lyckas hitta det vinet jag letat efter rätt länge men inte hittat än. Men då har jag förbisett den lilla detaljen att Mackmyra släpper en whisky idag och att kön ringlade lååååååång därinne. Jag fattade först inte vad det var som var så kul med systemet en lördagsförmiddag halv elva (normalt är det ju bara vi småbarnsföräldrar som är vakna då), men ganska snart trillade poletten ner när jag såg att kön gick in till en speciell avdelning därinne. Jag smet förbi alla och fick tag på en väldigt hjälpsam tjej som nu gett mig två varianter på Gallo med mig hem (hoppas nu det är nån av dem). För att göra en lång historia kort så drack jag ett jättegott vin ute för nån månad sen och frågade då vad det hette. De sa Gallo. Då fattade jag inte att Gallo har typ sådär tre miljarder olika sorter att välja på. Så nu har vi provat två varianter och nu har jag köpt hem ytterligare två. Skam den som ger sig (eller nåt). Men säga vad man vill, man har iaf kul under tiden man provar sig fram ;-).


image20
Källa: www.mackmyra.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0