Grattis till mej!

image21


Idag fyller jag år så jag gratulerar mig med en fin bild på en tårta. Igår hade vi kalas med närmaste familjen och det blev riktigt trevligt. Vi käkade grekiskt som varmrätt och sen hade vi lite efterätt i form av pannacotta och lite Peter Bier choklad till kaffet. Jag fick en elektronisk febertermometer till örat i present av Alex syskon (jag hade tänkt köpa en själv men de hann före). Av Alex föräldrar fick jag en jättefin kameraväska. Av Alex (och med på ett hörn Filip) fick jag ett par diamantörhängen. Jag blev riktigt glad över alla sakerna (mest över Alex såklart *hihi*) så för en gångs skull fick jag bara massa nyttiga saker jag verkligen behöver.

Idag har jag haft en soft dag, började med att få frukost i sängen och läsa tidningen i lugn och ro. Sen iväg till SATS för ett Yogapass. När jag kom hem så tog vi det lugnt och åkte till vår kolonistuga och hämtade lite saker vi skulle ha hem därifrån, sen ska vi bara vara hemma och ta det lugnt resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0