Slö-söndag

Var på inflyttningsfest igår så jag var lite småseg imorse, dock inte bakis. Trevlig fest för övrigt, träffade ett par gamla studiekompisar som jag inte träffat på länge. Idag har vi haft en mysig frukost på St. Knuts Bageri och sen varit i parken med Filip. Sen tog vi en långpromenad i solen och kikade in i lite butiker och planerade lite för ny stereo. Vi har svårt att bestämma oss, men nu har vi nog hittat den perfekta kombinationen av högtalare och musikanläggning. Får mäta och ha oss lite innan vi bestämmer slutgiltigt. Senare ska vi käka middag med Jennifer, Roberto och Valentina här hemma. Jag ska till Norrköping imorgon och tåget går 6.14 så jag gissar att det kommer att bli en inte allt för sen kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0