På afterworken

Stötte ihop med min chef på afterworken i veckan, ville helst inte det eftersom det bara känns så jobbigt, då han kan vara lite småkonstig när man sagt upp sig. Iaf så var afterworken inte så stor att vi kunde undvika varandra en hel kväll och vi stöter ihop till slut.

Chefen: Hej!
Jag: Hejsan, allt bra med dig?
Chefen: jo, hur är det med dig?
Jag: det är bara fint
*liiiite för lång tystnad*
Jag (desperat efter samtalsämne): det var god mat här idag (eh hallå hur corny får man bli??)
Chefen: ja det var riktigt gott, fin lokal också (chefen tydligen lika desperat)
Jag: ha det så bra så ses vi säkert senare ikväll (skulle inte tro det va)
Chefen: detsamma

Fan vad bajsnödigt!!!

Kommentarer
Postat av: alida

svar: jag håller med dig :) jag gillar peyton, men hon kan vara egoistisk, så brooke är min favorit!

2007-10-27 @ 13:55:37
URL: http://www.naleylover.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0