IDOL-kommentarer

Jag diggar Andreas. Inte för att han är bäst. Utan för att han är så jäkla skön. Allt han säger låter som att det kommer från ett barn. Love it love it love it.

Snyggast outfit idag hade Amanda. Alla andra tjejer utom Ewelina hade tunika/stortshirt och tights vilket jag tycker är lite trist. Killarna hade inget som lämnade något särskilt minne i mitt huvud, de har oftast inte lika mycket utrymme att spexa med sina scenkläder känns det som. Sen undrar jag vad fan som hänt med Maries hår? Dont like.

Låtmässigt tycker jag att Ewelina överraskade, jag älskade hennes version av Chesney Hawkes "The one and only" och hon var helt klart min favorit ikväll. Jag gillar att bli överraskad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0