Heroes går emot naturlagarna

Mina naturlagar det vill säga. Anledningen är att jag tittar på den trots att den innehåller följande element:

  • Folk i serien kan övernaturliga saker - flyga, läka sår, läsa tankar
  • Det förekommer resande i tiden
  • Någon kan se in i framtiden

Dessa saker förbryllar mig, jag brukar vara självmordsbenägen efter sådär 10 min av Transformers, Star Trek, Star Wars och dylika filmer. Kanske är som med såna psykologiska klipp som visas en millisekund eller nåt som hjärnan uppfattar som man inte inser att man uppfattat. Kanske innehåller Heroes såna små klipp som intalar mig att jag tittar på en rolig komedi? Who knows, men tittar gör jag iaf. Dags att gå till TVn - dags för HEROES! :-)


Kommentarer
Postat av: nattvinge

Oj, så har jag inte kollat på 2 dagar och vad händer? Massor med inlägg!
1: Grattis till nya jobbet! Så himla himla kul!!!
2: Hoppas denna julen blir mindre slaskig än förra. Höll på att halka och slå halvt ihjäl mig bakom Smedjan förra året!
3: Åh, Heroes är en sån serie som jag ääälskar. Dock har jag inte sett mer än 2 halva (inte ihophängande halvor). Jag har dem på ehm skiva så jag och maken (som är som du när det gäller övernaturligheter) ska se dem när jag ids koppla om dävädän och boxern. Tänk; ingen reklam!!

2007-10-05 @ 09:05:12
URL: http://nattvinge.blogg.se
Postat av: Maria

Tack så mycket. Heroes är inte alls min grej men det funkar ändå märkligt nog! Vi ta och ses snart igen så det inte går så länge mellan gångerna.

2007-10-05 @ 18:12:40
URL: http://hobbelito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0