Fredag

Äntligen helg...  vi tog en slömiddag och gick till La Empanada och käkade, passade på att handla lite småprylar på vägen (tvål, ögonbrynsfärg och en ny svart polotröja). Sen kikade vi in på Kahls och köpte några tryfflar, de var försvinnade goda ;-). Sen har vi mest slöat och kika på Idol, många besvikelser ikväll, men jag älskar ju Summertime med Justin så den satt ju som en smäck för min del. Det har varit en rätt hektisk vecka och jag har jobbat febrilt för att få iväg beställningar och vi fick iväg inte mindre än fyra stycken i veckan vilket känns bra, dessutom har vi fem som trillar in på måndag troligen, så nu rullar det på bra. Men sen har det varit en del strul också som tagit en del tid i anspråk.

En kul sak var att jag blev uppringd av en dansk kvinna idag, hon jobbade på Accenture i Köpenhamn och ville rekrytera mig, men jag fick säga att hon tyvärr var nån månad för sent för det. Tyckte jag var jäkligt bra som valde att prata danska med henne, hon frågade mig om  vi skulle köra engelska men jag tyckte det var mer utmaning att köra danska och jag fattade allt så det var ju bra.

Nu ska jag bara schlöööa lite tänkte jag och sen läsa lite i min bok kanske. Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson. Har kommit 160 sidor in i den nu så det börjar hända lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0