"Ensam mamma söker" analys!

Det är iofs ingen rocket-science att se att Sami inte verkar vara allt för engagerad samtidigt som han visar tecken på svartsjuka - bad combination. Jag skulle bli förvånad om han får vara kvar nästa vecka. Skoj är iaf att se att alla tjejerna har valt så likadana killar. Lenita har raggar-grabbar (mogna och småmulliga), Susanne har lite yngre sportigare killar och Veronika har valt känsliga romantiska killar.

För övrigt tycker jag att det känns otroligt underhållande att se stackars killarna svettas lite när de tappar bort barnen. Jag menar hur kan man bara sätta tre ungar inne framför tvn och tro att de sitter kvar? Särskilt när det gäller barn med den energinivån som de barnen har. Övergår mitt förstånd, tur att barnen kom till rätta iaf, när de nu ska utsättas för sådana experiment.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0