En störig kommentar....

... kom i förra veckan när jag var inne och pratade med vår Account Manager för den kunden jag är hos. Det han sa var apropå att kunden tydligen sagt att han var jättenöjd med mig och det har jag ju själv också hört. Hans kommentar till det hela "inte för att du ska ta detta personligt, men den här kunden bryr sig mer om personkemi än om kompetens". Han kunde lika gärna sagt "men lilla vän, inte ska du gå och tro att du har kompetens, nänä, du har PERSONKEMI". Jaja dessa gubbar. Jag tyckte det var ganska skrattretande för kunden har ju själv pratat med mig om hur det fungerar och därför vet jag ju att jag består av mer än personkemi, men jag lät vår account manager tro att han hade pejl. Snart är jag ju borta därifrån iaf så det känns onödigt att ens bry sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0