Full rulle

Nu har vi haft min syster på besök sen i torsdags så det innebär att det varit en hel del att pyssla med, därav att jag inte uppdaterat i samma tempo senaste dagarna. Vi har varit och shoppat en hel del (hon är riktigt bra på sånt vilket jag också är så vi gör ett bra team där känner jag). Filip har fått massor av uppmärksamhet så att moster är här är riktigt kul för honom. Jag var ledig i fredags så då var vi först ute på stan och shoppade hela dagen, sen käkade vi lunch med Alex när han slutade (han jobbade halv dag). I helgen har vi inte gjort så mycket egentligen, lite mer shopping, varit på IKEA, tagit det lugnt. Hade tacomiddag igår med Alex bror och hans sambo så efter maten kom mikrofonerna fram och sen skrålade vi på en bra stund. Imorgon är det jobb igen så strax är det dags för sängen känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0