Sushi-tajm

Sitter och väntar på att sötnosen ska komma hem med sushi, så jag passar på att blogga lite under tiden.

Idag har jag klarat av mitt första styrgruppsmöte och jag var lite fundersam hur det skulle gå men det gick bra. Jag fick beröm efteråt att det var ett väldigt bra möte.

Idag var för övrigt en riktigt sjuk dag mötesmässigt. Marias agenda idag:
7.00 Tog mig till jobbet för att hinna förbereda lite möten (ni kommer att förstå varför jag tog mig dit så tidigt)
8.00-9.00 Sjukgymnast
10.00-12.00 Möte i andra änden av stan (swish swish dit efter sjukgymnasten)
12.30 Möte tillbaka i första änden av stan (swish swish igen genom stan)
13.00-14.10 Driftmöte (gick tidigare för att ens ha en chans att äta en macka innan nästa möte - mycket SEN lunch och för att hinna förbereda de dokument som skulle gås igenom på styrgruppsmötet)
15.00-15.45 Styrgruppsmöte (här blev jag riktigt förvånad över att det tog så jäkla kort tid, men jag tror det beror lite på  att jag förberett så mycket så att alla bara kunde haka på och svara "ja" eller "nej" gällande de beslut vi behövde ta)

Jag lyckades sluta kl 16.30 och hann därför hem och ta det lugnt en stund. Tur det för inte var det slut där, kl 17.30 hade jag träff med en annan i koloniföreningens styrelse för att gå en besiktningsrunda på vårt område (vi gör det då och då för att se att alla sköter sina tomter bra). Så NU äntligen hemma igen och kan pusta ut med en sushi om några minuter (hoppas jag iaf). Däcka i soffan och bara mysa ser ut att vara en bra plan för kvällen - förstår ni varför? Såna här dagar är som tur är inte jättevanliga så det gör att man härdar ut lättare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0