Sköön stämning

Vi tog oss iväg trots att det regnat till och från under hela eftermiddagen. Men det var uppehåll hela tiden när vi satt på Cuba Café så det blev perfekt timing. Jag hann med hela två mojito och de var precis så goda som jag drömt om. Filip var i sitt esse och sprang glatt runt på deras gräsmatta med Linda (svägerska) i hasorna. Jag gillar verkligen stämningen på det stället, där blandas äldre med yngre, punkare med latinos så det blir en skön mix av människor. Att det är barnvagnsvänligt gör det inte direkt sämre. Filip blev uppvaktad av en kille med en uppblåsbar jätteboxhandske som skojade med honom, men han var faktiskt lite avvaktande innan han vågade sig fram och ta på den. Nu är det dags att däcka i sängen, jag är så himla trött så jag kommer sova gott inatt. Imorgon bitti bär det iväg till min tjejkompis i Helsingborg för att bruncha och shoppa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0