Rainy day...

Idag är det en riktigt gråtrist dag - men det är ju absolut inget hinder för att få en mysig och underbar dag.  Vi hade tänkt knalla bort til St Knuts café och få i oss frukost om ett tag, sen får vi se vad som händer. Vi har funderingar på att åka till svägerskans föräldrar och hälsa på deras hundvalpar. De har en kennel så de föder upp papillon och chihuahua. Storleken på de valparna är PERFEKT för Filip att leka med och han blir helt lyrisk när han är där. Ikväll ska vi till Vegegården och käka. Sen har jag två saker på agendan för att jag ska säkra att min dag kommer att bli toppen: att hämta ut mina ballerinaskor på utlämningsstället, att gå till Weekday och kolla på ett par Cheap Monday jeans.


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Synd att det regnar hos dig. det gör det inte här.

2007-05-27 @ 09:48:30
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0