Möhippedags

Fan vad jag är dålig på att blogga, men jag skyller på att företaget där jag är uthyrd just nu har en jäkligt strikt säkerhetspolicy gällande surfning så när jag försökte gå in på www.blogg.se så fick jag upp en varning om att jag bröt mot någon regel. Då fortsätter man inte gärna :-). Så mitt bloggande får enbart utföras när jag kommer hem och april har varit en sjukt hektisk månad med mycket aktiviteter så det har inte blivit av helt enkelt. Imorgon bitti kl 7 går mitt tåg till Stockholm för att ta mig till en väninnas möhippa. Vi har varit kompisar sen cirka 15 år tillbaka så det kändes självklart att åka upp för detta, även om det blir lite crazy med en blixtvisit till Stockholm bara sådär.

Det är planerat att hon ska bli kidnappad på förmiddagen och sen ska hon få fäktas (jag ansluter först efter detta eftersom mitt tåg ankommer vid tolvsnåret). Sen ska vi ha picnic i Hagaparken för att sen ta oss till Sturebadet Haga för några timmars härlig avkoppling. Därefter blir det middag hemma hos en av tjejerna för att avsluta kvällen på Sturecompagniet. Låter ju som en helt ok dag faktiskt och jag hoppas det blir riktigt kul. Har bara massa problem vad man ska ha på sig (ovanligt- NOT). Men jag slänger med ett par alternativa outfits så jag kan välja lite.

Just det ja, nu har det ju hänt massor sen jag skrev sist. Min klänning till bröllopet är klar nu! Den blev jättefin och jag är så nöjd.

Dagens outfit:
Svart mönstrad kortärmad tröja, Stockholm
Vitt linne, 365 Sunshine
Mörkblå jeans, Crocker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0