Bröllop & annat

Så börjar det då äntligen dra ihop sig till bröllop till helgen. Jag har längtat en del dit, det är alltid kul att få klä upp sig riktigt fint och att få handla lite accessoarer till sin outfit. Jag har nu allt i kläd/accessoarväg - hittade väska idag och det kändes riktigt bra. Knuffar in lite bilder nedan på mina skor + väska.




Idag hade jag bara halv dag på jobbet vilket var jätteskönt, nu ser jag fram emot en lååång härlig helg. Imorgon blir det grillning hos några kompisar men innan jag kan njuta av sån lyx måste vi kapa häcken i kolonistugan med vår lånade motorsåg (kram och tack till Viktoria och Håkan!). Vi får väl se, än så länge tycker jag nog att jag är den mest lämpliga kandidaten för att göra det, Alex har ett sånt destruktivt förhållande med vassa saker så jag vet inte om jag vågar släppa lös honom med en motorsåg. Men vi får väl se.

Dagens outfit:


Svart linne, Cue/MQ
Mullvadsfärgad topp, TopShop
Svarta tights, TopShop

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Wow, vilken snygg sko!!!!

2007-05-16 @ 20:16:18
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0