Så ska man då blogga....

Får väl erkänna att jag trots min yrkeskarriär i IT-branschen lyckats stå totalt utanför hypen med att blogga. Men nu har jag tänkt att jag får väl prova detta och ge det en chans. Idag är det babyrytmik på schemat med min lilla sötnos. Han älskar det så det är alltid skoj att gå dit. Om tre dagar är han btw 1 år och 2 månader, shit vad tiden sprungit iväg - och nu ska jag börja jobba om 2,5 veckor.... gaaah! Well, det blir nog trevligt. Har precis haft en skön morgon, druckit te i lugn och ro och hunnit duscha också när lilla sötnosen valt att sova lite längre än vanligt - skönt! I eftermiddag blir det fika här hemma med två från mammagruppen.

Dagens outfit:
Svarta leggings Topshop
Svart A-Linje klänning Topshop
Lila polotröja H&M
Lång silverkedja med olika "attiraljer" Glitter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0