I have found heaven on earth!!

Jag skojar inte! Himlen på jorden heter "Skattkammarön" och ligger vid Jägersro utanför Malmö. Här var jag idag med min drygt ettåriga son och hade en HELT UNDERBAR stund. Han är ju ganska vild och galen av sig och här kunde han härja fritt bland madrasserade väggar. Visst, de stora pojkarna kastade bollar på honom i bollhavet (han brydde sig inte och det som inte dödar härdar en - right?) och han var lite bully mot en yngre pojke som bara kunde krypa och satte sig lite grensle över hans ben och klappade honom på huvudet (han bankade iaf inte honom i huvudet) men annars gick det hur bra som helst. Han rände runt och lekte helt utan en tanke på mig. Hans klätterfasoner i soffan hemma kräver ju ens totala närvaro varenda sekund och det här var en skön kontrast, att få sitta och äta sin lunch samtidigt som man ser honom leka och ha kul på egen hand - LOVELY! Ikväll kommer älsklingen hem lite sent för han är i Köpenhamn på kurs, men det ska bli så mysigt med helg, två hela dagar tillsammans. Nu sover sötnosen sött i sin säng, helt däckad av förmiddagens aktiviteter!

Dagens (lek)outfit:
Dieseljeans
Svart polo La Redoute
Blå halsduk/scarf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0