Första dagen på jobbet....

... har precis klarats av. Eller precis och precis, för ett antal timmar sen. Kändes bra, var lite slö dag idag eftersom min chef inte var på plats och därmed inte kunde introducera mig och ge mig dator osv. Men det blev bra ändå, fick mingla med kollegorna och dricka massa thé iaf. Sen bar det iväg hem till svägerskan och hennes man för att grilla, ah så härligt att få äta grillad mat igen!! Sen hastade jag iväg på ett möte med vår ombildningsgrupp i huset. Vi hade bestämt träff med Erik Olssons fastighetsbyrå för att se vad de kan erbjuda för stöd i vår ombildning. Sen ska vi träffa ett par kandidater till innan vi bestämmer oss för en av dem.

Imorgon är det dags för möte med den kund jag troligen ska jobba som projektledare för. Fast innan det mötet har jag klämt in en kort session med en av våra kundansvariga på plats för att få lite inside-information om kunden/stället innan jag träffar honom. Blir nog en trevlig dag.

Dagens outfit (passade på att ha "baravarapåkontoret-kläder" idag):
Stupisar (Vero Moda)
Bälte i retrostil (MQ)
Grått baslinne (365 Sunshine)
Grå-mörkgrå randig top (ONLY)
Halsband (Glitter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0