Jobbvecka igen

Dags att jobba igen, idag är jag uppe lite extra tidigt för jag ska lämna in min dator på jobbet för installation. Den är riktigt fin så det ska bli skoj att få in lite saker på den så man kan börja använda den. Sen är det möten hela förmiddagen, tiden börjar rinna iväg nu, om bara ett par veckor försvinner tjejen jag ska ta över projektet ifrån så det blir till att jobba på för att hinna med allt som ska gås igenom. Denna veckan är kortvecka också, jag har dessutom tagit ledigt på fredag för då kommer mamma ner och hälsar på över helgen.

Dagens outfit:
Svarta kostymbyxor, Stockholm
Vitt trikålinne, 365 Sunshine
Svart stickad kortärmad tröja med mönster, Stockholm
Beiga loafers, Bata

Kommentarer
Postat av: nattvinge

Hallå!!!
Lycka är att ha en egen blogg ;-)
Har kollat lite med väl valda kompisar (= alla jag pratar med) och hittills är det ett napp. Jag ska maila lite med andra jag inte träffar så ofta, men jag är på kurs nu så jag har liiite svårt att hitta tid... och jag harinte adresserna på denna dator... surt.
Kram

2007-04-10 @ 23:15:46
URL: http://nattvinge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0